jossanhansson.blogg.se

Då har jag äntligen tagit tag i och gjort det jag har tänkt på så länge. Jag har kopierat och flyttat vartenda litet inlägg från den här bloggen till min gamla. Kopiera, klistra in, kopiera, klistra in, kopiera, klistra in, kopiera, klistra in, kopiera, klistra in, kopiera, klistra in. Ni fattar.
Alltså så kommer jag inte fortsätta blogga på denna bloggen utan kommer istället fortsätta skriva på min gamla: jossanhansson.blogg.se.
Anledningen till detta är ganska simpel, jag kommer ju inte vara aupair föralltid. Jag vill resa mera, mera, mera. Och namnet på denna bloggen är ju ganska enformigt, kan ju inte vara så mycket annat än aupair på en blogg som heter aupairjosefin eller hur? Och jag känner att jag vill ha allt på ett och samma ställe.
I alla fall, så har jag som sagt lagt in alla inlägg från denna bloggen på min gamla. Dock blir det ju så nu då att alla inlägg från dessa 4 månader som jag har bloggat på denna kommer ju ligga under datumet 22 oktober 2011. Men Jag har längst ner i varje inlägg även kopierat det egentliga uppdateringsdatumet och så är ju inläggen i olika kategorier, jag menar om det skulle vara något speciellt ni leter efter.

Tror vissa kanske inte riktigt förstår, så tar det en gång till ;). (Nämner inga namn, så ingen behöver känna sig träffad haha)
Kommer inte fortsätta skriva här, utan kommer nu skriva här: jossanhansson.blogg.se
Så om ni vill fortsätta läsa så får ni alltså klicka er in på den bloggen istället!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback