Gargamel

När jag var hemma var jag även såklart och hälsade på Gagamel.
Första dagen jag var där var det jätte jobbigt. Kändes bara som jag ville därifrån. Vet inte varför. Men nu i efterhand antar att jag det var för att det påminde för mycket om Happy. Även Amazing, som var min häst fram till förra sommaren gick i samma hage tillsammans med ytterligare en häst. Och det blev jobbigt, för då kändes det precis som förr att det var Gagge, Amazing & Happy. Mina tre stjärnor. Men denna gången var det ingen Happy, bara en annan skimmel.
Åkte i alla fall dit ytterligare en gång, då gick det lättare. Då kände jag verkligen hur mycket jag saknade honom. Hur mycket jag saknade att inte ha med hästar att göra. Fick även rida den gången och ja, det var underbart. Tankarna försvann på annat håll för en liten stund. Det var glada tankar.












Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback