22 augusti

Då känns det som att sommaren är slut på riktigt va? Nu när skolan börjar o allt. Konstigt nog så känns det helt normalt att inte gå i skolan, är så himla skönt att slippa det :).

I lördags hade jag lite ja vad ska man säga, hejdåförfest här. Många av dem som var där som jag inte kommer träffa på över 13 månader. Herregud. Var i alla fall jätte trevligt, sen åkte vi ner till macri där det var galet roligt, till sist blev det terassen. Var lite segt där i början, men blev bättre i slutet. Tack för kvällen alla underbara människor<3

Och idag, idag är det bara en vecka tills jag har gått på flyget i Göteborg, flygit till Stockholm och sitter o väntar på flyget till New York. Jag får sån ångest när jag tänker på det och undrar vad fan jag har gett mig in på.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback