MD

Hejhej!
Jag vet, borde ha uppdaterat för läänge sen. Men jag vet inte känns typ lite fel att skriva utan att ha berättat för värdfamiljen att man har blogg. Och det känns fel att nu de första dagarna komma fram och säga, jo jag har blogg är det ok om jag skriver om mitt liv där? Eller jag vet inte, så länge jag inte skriver något personligt kan det ju inte vara någon fara va?

I alla fall, jag kom hit till värdfamiljen i fredags eftermiddag. Det gick bra, nervositeten släppte när de kom springandes haha :). Under dagarna som gått har jag varit med familjen, övat på att köra osv. Det är SÅ mycket nya intryck hela tiden och de känns som att dagarna går i slow motion, hoppas det går över.
När klockan blir typ runt 5-6 pm här, blir jag dö trött och vill helst bara sova, hoppas det går över också haha.
I morgon ska jag köra en av killarna till skolan helt själv, herregud haha. Tror jag kan vägen dit, men är inte så säker på hemvägen .. :p.

Bjuder på en bild från NYC, top of the rock :).


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback