Baseball









Det var riktigt häftigt att få gå på en riktig basball match, känna stämmningen på en sån stor arena. Men, kan ju inte påstå att det var så intressant att titta på, det hände inte så mycket. Eller ja, skulle faktiskt nästan vilja säga att det inte hände någonting haha. Men som sagt, riktigt häftigt att ha gjort det.
När vi åkte därifrån skulle jag egentligen ha mött upp två andra tjejer, men det blev så sent så stannade kvar i DC en stund.  Efter det åt jag på Vapiano med Simone, fick äntligen käkat pizza mmmmmmmmm. Till sist så sov jag hos henne, kollade på never back down 2. Inte alls lika bra som första, fast det är nog nästan omöjligt att göra en bättre film än den? Men den fick helt klart godkänt i alla fall.
Idag hade jag tänkt att gå och skriva in mig på gymmet, vet dock inte om jag orkar lat som jag är. Den som lever får se.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback