8/9

Hejsan!
Då var det tredje dagen irad med spöregn och åska..blixtarna här är sjuuuka.
Idag har jag jobbat, men även hunnit att med att gå vilse i Bethesda, stötta på Yasmine där (En au pair från schwiez, som jag gick i samma klass med på skolan) där, ta en fika på starbucks, kört vilse påväg hem från en av skolorna - var i samma rondell 4 gånger på 10 min, skypat med bästa mamma och pappa <3 (och sunooo). Var såå skönt att få prata med dem, kände mig mycket gladare hela dagen pga av det :).

Imorgon ska jag äntligen träffa en svensk och få prata lite svenska! Hon bor nära där en av killarna går i skola, så ska träffa henne en stund innan jag hämtar upp killen. :)

Och ja, igår så fick jag skypat en snabbis med mina kusiner och min moster :), blir så glad att se & höra någon från hemma. Det känns bra i hjärtat<3.

Nej har egentligen inget att skriva.

Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback