Val

Jag har bokat min biljett hem, åker på fredag kommer hem på lördag morgon. Har även bokat biljett tillbaka. Till samma familj.
Känner mig helt säker på att det förstnämnda var rätt val, jag behöver verkligen komma hem och få ha dem som betyder mest runt omkring mig. Det sistnämda dock, det känner jag mig inte alls säker på. Känns mer som raka motsatsen till rätt val.

Jag längtar hem så otroligt mycket, jag behöver verkligen min familj.
Grämer mig också för att komma hem, kommer bli så fruktansvärt jobbigt. Det är inget roligt jag kommer komma hem till. Bara sorg. Men jag behöver verkligen familjen, så jag vet att det var rätt val att åka hem.

Det är jätte hemskt att vara här. Samma tankar rullar i huvudet hela tiden. Varför? Varför var jag inte där hos honom. Jag hatar att jag är och var här. Tårar så mycket tårar.

Kommentarer
Postat av: salvar

koncentrera dig främst på hemresan nu och gör det bästa av det, det sistnämnda med familjen, det tar vi när du kommer tillbaka, det löser vi!



och vi får försöka tro som många andra, att det är en mening med saker, även om man inte vill eller kan tro det <3

2011-10-06 @ 06:07:58
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-06 @ 10:33:28
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback