1/10-11

Ja, har väl egentligen inte hänt så jätte mycket sen sist.
Har hunnit med att vara på zoo, fira nyår (japp ni läste rätt), vart med Simone, träffat en ny trevlig svensk tjej, vart på LCC möte. Lite sånt.
Har firat judiskt nyår, det började i onsdags och håller fortfarande på tror jag i alla fall. Sov hos Simone igår och kom nyss hem igen troddde det skulle vara jätte mycket folk här, men kom hem till ett tomt hus..
Jaja, jobbar i alla fall ikväll ser verkligen inte fram emot det. Men vad ska man göra åt saken.
På LCC mötet fick jag reda på lite saker som var väldigt oroliga (ej roliga) att få reda på, jobbigt jobbigt.

Slänger in en bild från zooet också, var där med den äldsta killen då han var ledig från skolan.
Av någon anledning så började jag direkt tänka på Isabelle när jag såg dessa på bilden, förmodligen för att dem var så himla fula och för att vi antagligen skulle ha börjat gapskrattat åt dem om vi var där tillsammans.



Förlåt för ett osammanhängande inlägg.
Föresten, har vart här i staterna en måndad nu. Längsta månaden i mitt liv tror jag.

Kommentarer
Postat av: salvar

VIIIPS kommer det säga, så har vi vart här i ett år!

2011-10-02 @ 07:53:25
Postat av: bella

gud va söta!:)

2011-10-06 @ 06:12:51
URL: http://belladavis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback