25 juli

Hej :)!
Idag händer inte allt för mycket, just nu håller jag och mamma på att ordna studentkort. Väldigt sent, jag vet. Men så är det! Sen ska jag ut o rida en sväng, det gör ont i mig när jag tänker på hur få gånger det är kvar som jag kan rida på min älskade häst och när jag tänker på hur få gånger jag kan gosa med världens bästa Happy.

Efter det blir det jobb 15 - 22, äntligen är det slut med alla 12-13 timmars pass, och har bara ett dyngspass kvar! :)

Har sovit väldigt dåligt inatt, p.g.a Viggo, som har väckt mig heeeeeela natten. Här får ni en dålig bild på han sötnosen, han var dock inte sugen på att vara med på kort..


Hoppas ni alla kommer ihåg att ha en tyst minut idag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback