The day before tomorrow

I morgon vid den här tiden så har jag åkt från gbg till sthlm och sitter och väntar på att flyget till NY ska åka. Det vill säga om allt går som de ska, för tillfället vet jag ingenting. Dumma orkan, att det var nödvändigt att komma just nu!?

I alla fall så börjar jag att få lite ordningen på packningen, men det är ändå tusen miljarder saker att ordna idag.. Men men, det ska nog lösa sig :).




Har ju inte berättat om i Torsdags kom jag på. Då hade jag i alla fall hejdåmiddag för tjejkompisarna. Det var jätte trevligt, har verkligen underbara människor till kompisar!! Det blev även en hel del tårar. Usch.
Puss på dom i alla fall!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback