Tisdag

Hejsan hejsan!
Som ni kanske förstod på inlägget innan, så hade jag allt annat än en bra morgon.

I alla fall, efter jag kört till skolan så kom Yassi och hämtade upp mig så åkte vi till georgetown university. Skulle kolla om det hade några engelska klasser som vi kunde börja nu. Säger bara herregud, kändes som att vi var på hogwarts :o! Och självklart hade de inga klasser, fick samma svar som på montgomery college. No you can't start until january. Dööö.

Sen var det dags för jobb igen, byggde ett "everything museum" ett museum där precis allt finns. Ganska grymt va? Slutade ca 6.30. Och då gick jag upp på datan och började skypa med bästa Isabelle, pratade allvarliga saker. Men vi fick ett skrattanfall så vi fick sluta haha :(. Hon är så himla bra den där Isabelle.

Senare ikväll ska jag kanske på bio, men jag vet inte har inte hört något mer. Så får fortsätta vänta.

Hejdooo

Bara en bild på min fina vän Anna. Som egentligen inte passar in i inlägget, men alltid roligare att läsa när det är en bild med eller hur :)?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback