Some pictures from today











Har jobbat hela dagen lång som ni ju redan vet, under förmiddagen var vi ute på en cykeltur. Därifrån kommer bilderna. Och mitten kortet är ju ett väldigt tråkigt kort må jag säga, men tog kort på det därför att jag blev så glad när vi kom dit för att jag såg en halvpunkad fotboll ligga där mitt på planen och skrika "sparka på mig". Blev jätte glad och kände ÄNTLIGEN kan jag få spela fotboll med killen (Har väl inte längtat efter just precis fotboll, men verkligen något sportaktigt). Men icke, det var såklart bara jag som ville det. Gick inte ens för sig att vara när bollen..

Sen är det halloween hus, många utav husen har liknande saker och varje gång barnen ser det säger dem: They're ready! Haha vet inte varför men tycker det känns läskigt. För ni ser väl spökena på sista bilden?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback