inga ord

Så mycket tankar. Har lyckats sova i en timme inatt.
Har fortfarande inte vaknat upp ur mardrömen, kan ingen väcka mig? Väcka mig nu.
Allt känns så overkligt, jag är så långt bort. Jag kan inte se eller höra tragedin. Jag hatar att jag är här. Att jag inte fanns där när när han behövde mig som mest.
Egentligen är det väldigt dumt att skriva skulle jag tro. Men ni som känner mig vet ju att jag alltid har skrivit mycket, det är lite som terapi för mig. Det är något jag behöver.
Vill ni inte läsa fler liknande inlägg, titta inte in hit på ett tag.

Älskade vän.

Kommentarer
Postat av: salvar

vakna ?

2011-10-03 @ 15:28:12
URL: http://salvar.blogg.se/
Postat av: Lina

vad är de som har hänt? :/ Kram till dig!

2011-10-03 @ 17:00:20
URL: http://linawestin.blogg.se/
Postat av: mormor

JOSEFIN jag tror det är bra om man kan sätta ord på sina tankar då kanske trycket i hjärtat lättar.

Kram MORMOR.

2011-10-03 @ 17:07:02
Postat av: Lina

sv:

Nää men usch, det måste vara hemskt och fruktansvärt för dig! KRAM till dig!

2011-10-03 @ 17:10:45
URL: http://linawestin.blogg.se/
Postat av: Helene

Bästa sötaste lilla Josefin!

Förstår din förtvivlan och skulle så gärna hoppa på nästa flyg till dig! Tänk på allt fantastiskt ni har haft ihop och ta en dag i taget så lättar det hemska sakta sakta...KRAMAR från moster

2011-10-03 @ 22:22:45
Postat av: sabina

hjärtat, vet inte riktigt vad ja ska skriva men du ska veta att jag alltid finns för dig! svarar alltid <3

var stark, håll huvudet över ytan, vet att de känns jätte svårt för dig just nu men du måste försöka<3



Massa kramar till dig, önskar så att ja kunde ge dig en bamse kram just nu...

2011-10-03 @ 22:53:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback