28 juli

Hejhej!
På jobbet igår åkte vi ner till after beachen, jätte roligt var det. Så kul att se de boende så lyckliga och glada för en sån enkel sak :).
Idag blir det också jobb, skulle egentligen ha varit min lediga dag, men de ringde mig igår från nedervåningen på mitt jobb där det är ett korttidsboende och frågade om jag kunde hoppa in. Hade egentligen varit väldigt skönt att vara ledig, men pengar, pengar, pengar. Och så är det bara 10-16. :).

Senare till kvällen blir det kalas för bror min, som fyllde för en månad sen..

Och jag är avundsjuk på alla som är i sunne nuuuuuuuuuuuu!!!!!
Jag skulle egentligen inte ha kommit upp någon dag, eftersom att jag jobbade alla dagar denna veckan. Men så fick jag bytat bort söndagen, så direkt efter jobbet på lördag bär det av för en kväll i alla fall :D.
Det är dansbandsvecka i sunne föresten, jag gillar verkligen inte dansband. Inte min musiksmak alls, men stämmningen där uppe och alla härliga människor. Det är oslagbart :).



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback