Näst sista veckan i Sverige...

Lördag: Var det dags för en årliga bullarrutten, sjukt kul! Var verkligen jätte lyckat iår, kännde mig jätte glad och lycklig hela dagen hehe och sen blev kvällen galet kanon också. Kunde nog inte blivit en bättre dag/natt :).

Söndag: Vakande upp och var otroligt seg. Gick ut och red, sen in och la mig igen haha. Senare på kvällen åkte jag till kungälv till mina bästaste kusiner m.familj. Jag fick en jätte jätte fin bok med bilder + text av dem, som jag ska ha med mig till USA. Blev helt tårögd när jag fick den. Super roligt.

Måndag: Sov över i Kungälv, så på dagen gjorde vi lite olika saker bl.a experiment med cola och mentos. Herregud det var galet! Har ni inte gjort det så testa, alltså blanda i mentos i en cola flaska. Haha sjukt kul.
Senare kom Helene och Tomas hem, då var det snart dags att bege sig av mot gbg för att sen ta x2000. Så mamma kom och så körde Helene in oss. Var sista gången jag träffade dem nu innnan jag åker. Alltså mitt första hejdå. Var väldigt, väldigt jobbigt. Usch.

Tisdag: Har jag redan berättat om :).

Onsdag: Var riktigt seg och lat hela dagen, jätte jobbigt.. haha. Red oså i alla fall, senare på eftermiddagen åkte jag ner till Alexandra, vi såg på film och pratade. Mycket trevligt :)

Torsdag: Började städa i stallet, eouw..var inte det trevligaste direkt. Sen åkte jag och Alex till torp, fick äntligen köpt en väska och ett par hörlurar :). Så nu är det enda jag har kvar att köpa en present till den äldsta killen..någon som har en ide!? Sen när jag kom hem igen red jag och farfar gick faktiskt med en stund :).

Fredag: Skulle ha ridit i morse, men var ju sånt spöregn. Nu väntar jag på att Isabelle ska höra av sig, så att jag kan åka upp till henne. Senare ikväll blir det antagligen till att kolla på herrarnas match. Och så får jag ta ridningen efter det.

En liten sammanfattning av de senaste dagarna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback