Lycka till

Jag har en liten bok jag fick av mamma innan jag åkte, lycka till heter den. Den har finurliga meningar med roliga och bra bilder till. Tänkte ta och skriva ner dessa meningar :).

Önskar dig all världens lycka till, inför utmaningarna som väntar.
Man kan alltid behöva lite uppmuntran, eller en vänskaplig kram för att fatta mod.
Lyckobringare finns av alla slag.
Alla kan ha sin egen lyckliga stjärna, det gäller bara att hitta den.
Ibland måste man helt enkelt söka på djupet.
En lyckobringande amulett, kan ge lite extra självförtroende.
De handlar inte bara om att få de bästa korten, man måste också spela dem rätt.
Lite tur på vägen kan ge ett steg i rätt riktning, resten beror på dig.
Så skapa dig ett stort inre lugn och tänk igenom dina möjligheter.
Ta ett steg i taget.
Positiva tankar är vägen till framgång.
Med rätt attityd kan man uppnå de man vill.
Sikta in dig på ditt mål.
Låt inte konkurrensen avskräcka dig.
Kom ihåg att ta en paus när tempot blir för högt.
Du har mycket kvar att lära, vägen kan kännas lång men kämpa på bara och även om du tappar fotfästet i början, så kom ihåg att varje moln har en silverkant.
Få inte panik om allt hänger upp sig.
Försök istället med en annan metod, var kreativ.
Låt hoppet lysa klart i ditt hjärta.
Vänd dig upp mot solen.
Kom ihåg att ta hand om de små detaljerna och samtidigt se de stora vyerna.
Ibland måste man våga ta det stora språnget.
Önska dig vad du vill och tro på att det kan bli sant.
Man vet aldrig när man prickar in alla rätt, så våga chansa.
Dina vänner finns där, för att hålla dig i handen och hjälpa dig slappna av när det blir för stressigt.
Andras omtanke och välgångsönskningar kan hjälpa dig att uppnå höjderna.
Man kan aldrig veta vad ödet för med sig.
Gläds åt dina framgångar längs vägen och fira dem med dina vänner.
Njut av varje oväntad skatt du träffar på.
En storslagen dröm är värd att kämpa för.
Så vad väntar du på? Sätt fart!
Jag skulle ljuga om jag sa att jag tvivlade på dig.
LYCKA TILL


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va fin den va!!



Hoppas att du har det bra!

Tänker på dig!!!<3

2011-09-20 @ 18:57:24
URL: http://wannabemi.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback