Fredag 19 augusti

Trots det eviga regnandet idag, så har det varit en riktigt bra dag :)!
Ni vet ju hur min förmiddag såg ut, åkte upp till Isabelle i Fisketorp & det var såklart lika trevligt som alltid. Sen blev det raka vägen bort till Bullargårn för att se på herrlaget, de vann med 5-1! :) Sen åkte jag med Emelie hem, så gjorde jag hon och Kickan pizza. Och sist men inte minst hade vi lite biljakt här i Bullarn. Hahahah döör. Så jävla kul, blir nog inte roligt om jag skriver ner hur det gick till. Men mycket goa skratt i alla fall.

Nu ska jag försöka sova, Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: - Y A R A

I'm back on track - bloggpausen är över och det firar vi med en ny design! Skriv gärna vad du tycker om den och följ gärna bloggen på bloglovin :D

2011-08-21 @ 00:10:03
URL: http://yarakung.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback